Hervey bay en wet side water park - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu Hervey bay en wet side water park - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu

Hervey bay en wet side water park

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Noxx

19 September 2024 | Australië, Hervey Bay

Bewolkt en wij vinden het maar frisjes. Eerst maar eens met de bus naar de grote shoppingmall om daar te lunchen in de foodcourt.. sushi it is. Goed betaalbaar en heerlijk! Noxx at zich ook helemaal vol.

Erna naar de BIG-W, een super grote winkel met echt vanalles. Als we in de USA op vakantie zijn gaan we daar ook vaak heen om te shoppen. Noxx mocht op de speelgoed afdeling een cadeau uitzoeken. Een giga roze voetbal en een rescue station met auto's.

Met een andere bus gingen we naar het waterpark aan het strand, het water was steenkoud en t waaide behoorlijk waardoor het nog kouder aanvoelde. De zon scheen gelukkig wel dus we hebben daar toch nog even gezeten.

Terug met de bus naar de camping, de busritten hier kosten niks $1 voor 3 personen. Noxx wilde nog een duik nemen in het zwembad wat erg koud was, bas en ik gingen eerst even in de kokend hete jaccuzi die denk ik al in geen 5 jaar schoon water had gekregen dus erna nog maar naar de gezamenlijke douche ruimtes.

We hebben zoveel sushi gegeten dat we vanavond wat minder gaan eten, een beetje de restjes opeten uit de koelkast. De afwas laten we lekker staan voor morgenochtend. Nog een ritje door de straat en een ijsje halen. Bas moest nog even een vieze pad laten zien achter de camper, dus ik liep al weer op m'n teentjes naar die ijssalon in de angst dat ik er op een ga staan.Gelukkig de wandeltocht niks tegengekomen.

Verslag uit: Australië, Hervey Bay

19 September 2024

Hervey bay en wet side water park

19 September 2024

Opa Bas en zijn avontuur.

18 September 2024

Kangeroe, krokodil en slang aaien en Hervey Bay

17 September 2024

Gladstone naar Bundaberg

17 September 2024

Yeppoon naar Bundaberg
Noxx

Noxx is 3 jaar en gaat 5 weken lang met mij (zijn mama) en opa door Queensland- Australië reizen met een 8 meter lange 6 persoons luxe motorhome. We vliegen 30 augustus via Singapore naar Brisbane de vliegreis zal ongeveer 24uur duren. In Brisbane hebben we een hotel overnachting. De volgende ochtend vliegen we door naar Cairns wat ongeveer 2.5uur vliegen zal zijn. Daar gaan we ook 1 nacht in een hotel verblijven. Op maandag zal ons avontuur dan echt starten want dan gaan we onze motorhome ophalen. We gaan ongeveer 2000km rijden in 25 dagen. En natuurlijk ook van opa Bas een mooie quote erbij. We kijken er al heel lang naar uit en Noxx is inmiddels3 jaar. Toch wel een beetje nerveus want het wordt een lange vlucht maar we gaan ons supergoed vermaken in het tropische Queensland. Dus alle lieve mensen die we achterlaten, volg onze blog zodat jullie er toch een beetje bij zijn.

Actief sinds 15 Juli 2024