Mijn eerste reis - Reisverslagen van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 September 2024

Rockhampton Zoo

14 September 2024

Nog maar even een note van opa Bas

13 September 2024

Van Mackay naar Yeppoon

13 September 2024

Mackay

11 September 2024

De zoektocht naar ABBLUE op weg naar Mackay
Noxx

Noxx is 3 jaar en gaat 5 weken lang met mij (zijn mama) en opa door Queensland- Australië reizen met een 8 meter lange 6 persoons luxe motorhome. We vliegen 30 augustus via Singapore naar Brisbane de vliegreis zal ongeveer 24uur duren. In Brisbane hebben we een hotel overnachting. De volgende ochtend vliegen we door naar Cairns wat ongeveer 2.5uur vliegen zal zijn. Daar gaan we ook 1 nacht in een hotel verblijven. Op maandag zal ons avontuur dan echt starten want dan gaan we onze motorhome ophalen. We gaan ongeveer 2000km rijden in 25 dagen. En natuurlijk ook van opa Bas een mooie quote erbij. We kijken er al heel lang naar uit en Noxx is inmiddels3 jaar. Toch wel een beetje nerveus want het wordt een lange vlucht maar we gaan ons supergoed vermaken in het tropische Queensland. Dus alle lieve mensen die we achterlaten, volg onze blog zodat jullie er toch een beetje bij zijn.

Actief sinds 15 Juli 2024
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 568

Voorgaande reizen:

15 Juli 2024 - 31 December 2024

Mijn eerste reis

Landen bezocht: