Camper ophalen - Reisverslag uit Cairns, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu Camper ophalen - Reisverslag uit Cairns, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu

Camper ophalen

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Noxx

02 September 2024 | Australië, Cairns

Vandaag was het dan al weer zo ver we gaan de camper ophalen. Met de hele bende van ellende, veelste veel koffers en zooi natuurlijk meegenomen stappen we in de taxi naar het verhuurbedrijf. Bij aankomst zien we een gigantische camper staan. Oke okee hoe gaan wij dit ding in godsnaam besturen? [e-1f923]
De camper is zo goed als nieuw en GROOT! De eerste problemen deden zich voort met de creditcards.. $11000 zo in één even aftikken gaat altijd met wat moeite. Maar alles betaald en we konden dan eindelijk de weg op. Onee we kregen nog ongeveer een uur aan uitleg over het gebruik van de 300 knopjes.
Here we go mate, we kunnen gaan. De eerste de beste supermarkt opgezocht en voor een heel weeshuis aan vreten gekocht. Wij kunnen namelijk niet zonder mayonaise, koffie en chocopasta. Op naar de geboekte camping in Cairns waar we t/m donderdag zullen blijven. Hier kunnen we dan even acclimatiseren en de camper inrichten.
We zijn er inmiddels wel achter dat we echt veelste veel kleding hebben meegenomen. Nathalie had het geluk dat het wieltje van de zwaarte koffer bij de voordeur in Nederland al door zijn hoeven ging en er onderuit schoot. Geen tijd meer om te switchen dus met een kapotte koffer op reis.
Naar de camping rijden ging smooth. Boodschappen en koffers uitgepakt en de camper een ingericht. Het was even zoeken en proberen hoe het ook alweer werkte met de stroom en watertoevoer, die man gaf zoveel uitleg... helft vergeten. Er was een aardige man op de camping die het wel even ging fixen voor ons. Noxx slaapt in de cockpit op een groot 2 persoonsbed, Bas slaapt op het andere grote 2 persoonsbed.. Nathalie kijkt nog even waar ze gaat slapen. Van de tafel met banken kan ook een 2pers bed gemaakt worden maar dan zouden we dat elke keer moet afbreken en opzetten, dus waarschijnlijk slaap ik naast Noxx.
De eerste maaltijd is bereid in de camper, gebakken kip met salade, was heerlijk!
Noxx ligt op bed, en wij zitten heerlijk aan een wijntje op ons terras. De temperatuur is overigens heerlijk, zo'n 29•.

Verslag uit: Australië, Cairns

18 September 2024

Kangeroe, krokodil en slang aaien en Hervey Bay

Gladstone naar Bundaberg

Yeppoon naar Bundaberg

17 September 2024

Yeppoon lagoon en de giftige slang

14 September 2024

Rockhampton Zoo
Noxx

Noxx is 3 jaar en gaat 5 weken lang met mij (zijn mama) en opa door Queensland- Australië reizen met een 8 meter lange 6 persoons luxe motorhome. We vliegen 30 augustus via Singapore naar Brisbane de vliegreis zal ongeveer 24uur duren. In Brisbane hebben we een hotel overnachting. De volgende ochtend vliegen we door naar Cairns wat ongeveer 2.5uur vliegen zal zijn. Daar gaan we ook 1 nacht in een hotel verblijven. Op maandag zal ons avontuur dan echt starten want dan gaan we onze motorhome ophalen. We gaan ongeveer 2000km rijden in 25 dagen. En natuurlijk ook van opa Bas een mooie quote erbij. We kijken er al heel lang naar uit en Noxx is inmiddels3 jaar. Toch wel een beetje nerveus want het wordt een lange vlucht maar we gaan ons supergoed vermaken in het tropische Queensland. Dus alle lieve mensen die we achterlaten, volg onze blog zodat jullie er toch een beetje bij zijn.

Actief sinds 15 Juli 2024