Eerst nacht in de camper - Reisverslag uit Cairns, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu Eerst nacht in de camper - Reisverslag uit Cairns, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu

Eerst nacht in de camper

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Noxx

03 September 2024 | Australië, Cairns

Eerste nacht in de camper geslapen. Ik ben toch naast Noxx gaan slapen.. scheelt een hoop gedoe met opzetten en afbreken van het 3e tweepersoonsbed. We slapen samen boven de cockpit. Groot genoeg! Enige nadeel natuurlijk is een gammel trappetje, als je snachts moet plassen is dat best een bootcamp achtig gedoe'tje.

Lekker uitgeslapen tot half 9! Rustig buiten een ontbijtje gegeten met een bakkie oploskoffie. De afspraak was niet in de camper "boodschap #2" te doen maar na die bak slootwater moesten we toch even rennen. Bas ging met een rolletje onder zijn arm naar het toilet gebouw terwijl Noxx en ik de camper even onze eigen parfum gaven. Noxx is daarintegen een echte Meurs qua "boodschap #2" want hij wilt alleen bij mama thuis rustig zitten. Met wat drama toch gelukt, hij hield het allemaal al in sinds donderdag.

Met de bus gaan we vanaf de camping naar de lagoon. Bus stopt voor de deur en brengt ons dichtbij het centrum. Heerlijk rustig bij de lagoon en we hebben even gezwommen. In een foodcourt geluncht, heerlijke Aziatische zoete kip met veel groente!

Verderop zou een grote playground zijn voor kinderen. Na een lange wandeltocht over de boardwalk kwamen we daar de grote waterspeeltuin tegen. Echt super leuk, schoon en verzorgd! Wc, douches en waterkranen met drinkwater om de zoveel meter.

Bas en ik aan de koffie en Noxx een rainbow ijsje. Nog even wat speelgoed, drooglijn, flesje wijn en aardappels gekocht.. en terug met de bus naar de camper (want Noxx moest poepie doen).. en we waren ook klaar om lekker te relaxen bij de camper.

Bas ging vanavond kokkerellen en Noxx en ik gingen kleding wassen in de wasserette. Muntjes en poeder gehaald bij de receptie en hup draaien maar.

Oepsie de poepsie de strontbak van de camper zit al vol!! Nou met volle tegenzin maar legen.. en erna lekker een welverdient wijntje op ons gezellige terrasje doen.

• 08 September 2024 - 13:46

Opa Bas:

Geweldige verhalen. Een heel avontuur zo met die camper.

Verslag uit: Australië, Cairns

18 September 2024

Kangeroe, krokodil en slang aaien en Hervey Bay

Gladstone naar Bundaberg

Yeppoon naar Bundaberg

17 September 2024

Yeppoon lagoon en de giftige slang

14 September 2024

Rockhampton Zoo
Noxx

Noxx is 3 jaar en gaat 5 weken lang met mij (zijn mama) en opa door Queensland- Australië reizen met een 8 meter lange 6 persoons luxe motorhome. We vliegen 30 augustus via Singapore naar Brisbane de vliegreis zal ongeveer 24uur duren. In Brisbane hebben we een hotel overnachting. De volgende ochtend vliegen we door naar Cairns wat ongeveer 2.5uur vliegen zal zijn. Daar gaan we ook 1 nacht in een hotel verblijven. Op maandag zal ons avontuur dan echt starten want dan gaan we onze motorhome ophalen. We gaan ongeveer 2000km rijden in 25 dagen. En natuurlijk ook van opa Bas een mooie quote erbij. We kijken er al heel lang naar uit en Noxx is inmiddels3 jaar. Toch wel een beetje nerveus want het wordt een lange vlucht maar we gaan ons supergoed vermaken in het tropische Queensland. Dus alle lieve mensen die we achterlaten, volg onze blog zodat jullie er toch een beetje bij zijn.

Actief sinds 15 Juli 2024