Grootste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Reisverslag uit Millaa Millaa, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu Grootste nachtmerrie wordt werkelijkheid - Reisverslag uit Millaa Millaa, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu

Grootste nachtmerrie wordt werkelijkheid

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Noxx

08 September 2024 | Australië, Millaa Millaa

Wakker worden tussen de palmbomen, wat een leven. Nog geen wildlife gezien "helaas". Kangoeroe's en koala's willen we graag zien... al die andere beesten nee bedankt! Iedereen weet geloof ik wel dat ik als de dood ben voor kikkers/padden.. okee een slang wil ik ook niet graag zien maar beter dan een pad. Nou heb je dus in Queensland echt last van padden.. vooral in de natte gebieden.. waar wij dus zijn!

De eerste pad gaf me al een hartaanval een aantal dagen geleden maar heb t net aan overleefd. Ik pakte de campingstoel die opgevouwen op de grond lag voor de camper op en daar zat hij onder....whaaaa!!

Ik schreeeeeeuwde het uit.

Nu hoor ik degene denken die dit leest "wat is dan die ergste nachtmerrie"??

Vanmorgen wilde ik even op wifi op de camping, dat was een plek naast het zwembad ietsjes verder van onze camping. Dus ik liep met m'n telefoon en een plattegrond in m'n handen zoekend naar dat plekje over een grindpad.

Ik stapte met mijn slipper boven op een pad!!!!! Fucking er boven op!! En weet je wat die beesten doen?? Schreeeeeuwen!!!

Ik sprong in de lucht, 3 meter verder verstijfde ik en riep keihard "papppppp, helpppppp!!!". Ik moest er gewoon van huilen, zo eng en smerig vind ik die beesten.

Bas kwam met noxx in z'n armen aan gerend, en zag die half gare pad daar kruipen op de grond..een gigantische pad!!

Opa bas probeerde met een stok dat gigantische beest de bosjes in de duwen. Totdat dat beest weer keihard begon te schreeeeeuwen!! Bas schrok zich dood en sprong half vallend met noxx in zijn armen weg van die stink pad. Ik ben snel terug naar de camper gerend, heb een kilometer er voor om moeten lopen want ik ging toch echt niet langs die mother fucker.[e-1f438]

Bas mocht alles inpakken buiten voor vertrek.. hij had even de luifel uitgeschoven vanwege wat druppels regen. Hij wilde niet nat worden. Afijn op weg naar Townsville 270km. Ik reed als eerste.. halverwege de camping dacht ik iets raars te zien naast m'n camper.. de luifel hing nog uit!!! Jezus we reden met de luifel uit.. maargoed dat we t snel ontdekt hadden.. anders hadden we een groot probleem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Millaa Millaa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 September 2024

Kangeroe, krokodil en slang aaien en Hervey Bay

17 September 2024

Gladstone naar Bundaberg

17 September 2024

Yeppoon naar Bundaberg

17 September 2024

Yeppoon lagoon en de giftige slang

14 September 2024

Rockhampton Zoo
Noxx

Noxx is 3 jaar en gaat 5 weken lang met mij (zijn mama) en opa door Queensland- Australië reizen met een 8 meter lange 6 persoons luxe motorhome. We vliegen 30 augustus via Singapore naar Brisbane de vliegreis zal ongeveer 24uur duren. In Brisbane hebben we een hotel overnachting. De volgende ochtend vliegen we door naar Cairns wat ongeveer 2.5uur vliegen zal zijn. Daar gaan we ook 1 nacht in een hotel verblijven. Op maandag zal ons avontuur dan echt starten want dan gaan we onze motorhome ophalen. We gaan ongeveer 2000km rijden in 25 dagen. En natuurlijk ook van opa Bas een mooie quote erbij. We kijken er al heel lang naar uit en Noxx is inmiddels3 jaar. Toch wel een beetje nerveus want het wordt een lange vlucht maar we gaan ons supergoed vermaken in het tropische Queensland. Dus alle lieve mensen die we achterlaten, volg onze blog zodat jullie er toch een beetje bij zijn.

Actief sinds 15 Juli 2024
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 679

Voorgaande reizen:

15 Juli 2024 - 31 December 2024

Mijn eerste reis

Landen bezocht: