Van townsville naar Airlie beach - Reisverslag uit Townsville, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu Van townsville naar Airlie beach - Reisverslag uit Townsville, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu

Van townsville naar Airlie beach

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Noxx

09 September 2024 | Australië, Townsville

Vanmorgen vroeg contact gehad met mijn neef Ryan, hij woont met zijn gezin in Townsville. We hebben met hem afgesproken in een koffie winkel. Zijn zoon Mack ontmoet van bijna 2 jaar. Helaas zijn vrouw en 2 dochters niet gezien. We hebben gezellig bijgekletst als vanouds, alsof ik hem vorige week nog gezien had zo voelde het. Rond lunchtijd naar Airlie beach gereden 291km. Ryan waarschuwde al voor de verrotte weg, be very carefull. So we did. Mooi landschap, mooie bomen en veel groen.. koeien onderweg. Nog steeds geen kangeroes gezien. Op tijd aangekomen in Airlie beach op de fantastische mooie camping. Hier stond ik 11 jaar geleden ook met mijn camper super leuk om precies hier weer te kamperen. Het weer is hier warmer en minder benauwd. We verblijven 2 nachten op deze camping. Gelijk een duik genomen in het zwembad. Noxx durft steeds beter en dieper te zwemmen. Zwemvest hoeft hij al niet meer aan, dat is voor baby's zei hij vanmiddag. Het wordt hier rond 17.30uur schemerig en al heel gauw is het pikkedonker. Noxx vindt het geweldig om de maan te zoeken.. de sterren zijn hier enorm helder doordat het hier zo open en donker is. Lopend konden we naar de supermarkt... wel in het donker want er zijn geen straat lantaarns. Noxx op zijn eigen motor, wij er achter aan rennen/huppelen als de dood dat ik weer op een of andere pad ga staan. Bas had trek in een vette biefstuk, die staat voor morgen op de planning. Vanavond hebben we even makkelijk bij Hungry Jacks gegeten (burger king van Australië)... achteraf spijt van want voel me nooit goed na een vette hap. Morgen maar weer m'n vertrouwde kip en groentes.

• 09 September 2024 - 14:22

Annie:

Zo leuk om alles te lezen! [e-1f604]

Jullie hadden zo je eigen reality serie kunnen beginnen, sommige dingen zie ik ook zo voor me [e-1f602]

Doe voorzichtig en pas op voor padden/kikkers [e-1f92a]

Verslag uit: Australië, Townsville

18 September 2024

Kangeroe, krokodil en slang aaien en Hervey Bay

Gladstone naar Bundaberg

Yeppoon naar Bundaberg

17 September 2024

Yeppoon lagoon en de giftige slang

14 September 2024

Rockhampton Zoo
Noxx

Noxx is 3 jaar en gaat 5 weken lang met mij (zijn mama) en opa door Queensland- Australië reizen met een 8 meter lange 6 persoons luxe motorhome. We vliegen 30 augustus via Singapore naar Brisbane de vliegreis zal ongeveer 24uur duren. In Brisbane hebben we een hotel overnachting. De volgende ochtend vliegen we door naar Cairns wat ongeveer 2.5uur vliegen zal zijn. Daar gaan we ook 1 nacht in een hotel verblijven. Op maandag zal ons avontuur dan echt starten want dan gaan we onze motorhome ophalen. We gaan ongeveer 2000km rijden in 25 dagen. En natuurlijk ook van opa Bas een mooie quote erbij. We kijken er al heel lang naar uit en Noxx is inmiddels3 jaar. Toch wel een beetje nerveus want het wordt een lange vlucht maar we gaan ons supergoed vermaken in het tropische Queensland. Dus alle lieve mensen die we achterlaten, volg onze blog zodat jullie er toch een beetje bij zijn.

Actief sinds 15 Juli 2024