Airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu Airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Noxx Vermeulen - WaarBenJij.nu

Airlie beach

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Noxx

10 September 2024 | Australië, Airlie Beach

Airlie beach:

We staan op een topplek op de camping. Vlakbij het zwembad, op 3 min lopen naar de bushalte voor het gezellige centrum aan het strand.. waar ook de lagoon is. De lagoon is altijd gratis, met openbare schone wc's en douche ruimtes. De lagoons zijn allemaal erg kindvriendelijk omdat de eerste 10 meter maar 80cm diep is en 't afloopt net zoals bij een strand. Ook is er een groot gedeelte met zand waar Noxx zich uren vermaakt met een emmer en een gieter. Vandaag heerlijk rustig aangedaan en gezwommen in de lagoon. Lekkere lunch in het centrum gedaan. Vanavond gooit Bas zijn steak op de BBQ. Morgenochtend rijden we naar Mackay, waar we ook weer een mooie camping hebben geboekt. In die plaats is ook weer een lagoon. Onderweg er naar toe gaan we opzoek naar een wildlife farm of een dierentuin.. waar we koala's en kangoeroe's willen zien, aaien en voeren.

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

18 September 2024

Kangeroe, krokodil en slang aaien en Hervey Bay

Gladstone naar Bundaberg

Yeppoon naar Bundaberg

17 September 2024

Yeppoon lagoon en de giftige slang

14 September 2024

Rockhampton Zoo
Noxx

Noxx is 3 jaar en gaat 5 weken lang met mij (zijn mama) en opa door Queensland- Australië reizen met een 8 meter lange 6 persoons luxe motorhome. We vliegen 30 augustus via Singapore naar Brisbane de vliegreis zal ongeveer 24uur duren. In Brisbane hebben we een hotel overnachting. De volgende ochtend vliegen we door naar Cairns wat ongeveer 2.5uur vliegen zal zijn. Daar gaan we ook 1 nacht in een hotel verblijven. Op maandag zal ons avontuur dan echt starten want dan gaan we onze motorhome ophalen. We gaan ongeveer 2000km rijden in 25 dagen. En natuurlijk ook van opa Bas een mooie quote erbij. We kijken er al heel lang naar uit en Noxx is inmiddels3 jaar. Toch wel een beetje nerveus want het wordt een lange vlucht maar we gaan ons supergoed vermaken in het tropische Queensland. Dus alle lieve mensen die we achterlaten, volg onze blog zodat jullie er toch een beetje bij zijn.

Actief sinds 15 Juli 2024